Umożliwiamy Państwu kilka możliwości zapłaty za zamówiony towar:
1. Płatność za pobraniem- płatność następuje przy odbiorze przesyłki
2. Przedpłata - płatności elektroniczne Przelewy24
3. Przedpłata - płatność przelewem na nasze konto Alior Bank 19 2490 0005 0000 4500 5755 4986
4. Dla Firm, przy stałej współpracy - przelew 14 dni
5. Płatność kartą przy zakupach internetowych. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego realizacją. Potwierdzenie realizacji otrzymacie Państwo w ciągu maks. 2 dni roboczych z informacją o przyjęciu do realizacji i spodziewanym termie realizacji. Z powodów ekonomicznych lub zdarzeń losowych zastrzegamy sobie możliwość nie zrealizowania złożonego zamówienia.
OPAKOWANIE PRZESYŁKI i PROBLEMY W DOSTAWIE
Towar pakowany jest w kartony. Gdyby zaistniała jakaś niezgodność, lub karton byłby znacząco uszkodzony, prosimy o nieodbieranie towaru I spisanie z kurierem PROTOKOŁU USZKODZEŃ. Dokument ten będzie podstawą przyjęcia reklamacji. UWAGA! Przyjęcie uszkodzonego, zniszczonego towaru bez zgłaszania szkody skutkuje brakiem przyjęcia reklamacji na uszkodzenia w późniejszym terminie i zamyka drogę do jakichkolwiek roszczeń.
DOKUMENTY ZAKUPU
List przewozowy z pobraniem jest dowodem zapłaty za towar. Proszę o dopilnowanie, żeby widniał na nim podpis kuriera. Faktura lub paragon jest załączona do przesyłki i jest wraz z listem przewozowym podstawą reklamacji. Faktura VAT nie wymaga Państwa podpisu.
ZWROT LUB WYMIANA TOWARU
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.
Nie otwierane opakowania i nie używany osprzęt, możecie Państwo zwrócić na własny koszt. Towar nie może mieć śladów użytkowania. Dodatkowo odsyłający towar, musi zadbać o jego należyte zapakowanie i transport. Przyjmujemy zwroty po wcześniejszym pisemnym mailowym odstąpieniu od umowy.
W przypadku nieodebrania paczki z paczkomatu lub od kuriera, Odbiorca zostanie obciążony kosztem transportu paczki z powrotem do nadawcy w wysokości 100% kosztów transportu. Koszt ten jest nam naliczany przez firmy kurierskie za każdą nieodebraną paczkę i jest refakturą kosztów, którymi jesteśmy obciążani w przypadku nieodebrania paczki przez Odbiorcę
JAKOŚĆ PRODUKTÓW I GWARANCJE
Podstawą gwarancji jest dowód zakupu - faktura lub paragon. Towary prawidłowo zareklamowane są przekazywane przez nas do producenta w ramach udzielonej przez niego gwarancji. Reklamacje jakościowe rozpatrywane są przez nas lub przez producenta. Reklamację należy przesłać mailowo na adres: k.janecka@bhjanecki.pl wraz ze zdjęciem reklamowanego produktu oraz dowodu zakupu. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni. Zwrot wadliwego towaru odbywa się na koszt dostawcy, po uprzednim przesłaniu mailowym reklamacji.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Podawane przez Kupujących dane kontaktowe są wykorzystywane przez nas wyłącznie do wystawiania faktur i dostarczenia przesyłki. Każdy zalogowany Klient, może edytować i zmieniać wprowadzone dane kontaktowe (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997r., Dz.U. nr 133, poz.883).
Logowanie się na stronie oraz zakładanie konta nie jest konieczne do złożenia zamówienia. Zapytania dotyczące ofert prosimy kierować na adres mailowy: k.janecka@bhjanecki.pl
W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) "RODO" informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych Klientów firmy Biuro Handlowe Janecki sp. j. jest Biuro Handlowe Janecki sp.j. z siedzibą w Warszawie 03-556, ul. Handlowa 34 lok 2b, tel. 226790401, adres e-mail: k.janecka@bhjanecki.pl
2. Administrator nie ustanowił Inspektora Ochrony Danych
3. Osoba pełniąca funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji, z którym mogą się Państwo skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych: e-mail k.janecka@bhjanecki.pl.
4. Spółka przetwarza dane osobowe w celach:
a - sprzedaży produktów oferowanych przez Spółkę - podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b - marketingowych – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki – marketing własnych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
c - rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń - podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki – (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
d - wysyłki informacji handlowych drogą elektroniczną - wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody przez Użytkownika. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy ze Spółką.
6. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
7. Odbiorcami danych osobowych będą:
a- podmioty świadczące usługi dostawy produktów,
b- biuro księgowe
8. Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Spółki z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Nie wykorzystujemy adresów mailowych do rozsyłania newsletterów ani innych niechcianych informacji
WYSTAWIANIE RECENZJI
Każda wystawiona recenzja zostanie zweryfikowana przed publikacją pod kątem czy dana osoba była faktycznie klientem, oraz czy zakupiła konkretny produkt.