Strona główna » REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
  • Biuro Handlowe Janecki s.j.
    Handlowa 34 lok. 2B
    03-556 Warszawa
    KRS0000524083
    NIP: 5242771979
  • E-mail:k.janecka@bhjanecki.pl
  • Telefon22 679 04 01
    605284603
  • Godziny działania sklepuNie prowadzimy sklepu stacjonarnego. Pod podanym adresem znajduje się biuro
  • Przelewy24
  • iMoje
  • BGŻ

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Zamówienie firmowe przyjmujemy również pod adresem mailowym: k.janecka@bhjanecki.pl

Artykuły oznaczone jako "dostępne": wysyłane są na bieżąco z magazynu w Warszawie.
Artykuły oznaczona "na zamówienie z magazynu niemieckiego" sprowadzane są do Warszawy z magazynu niemieckiego zgodnie z harmonogramem dostaw poniżej

Zamówienia na najbliższą dostawę do Warszawy są przyjmowane do 19.11.2024
Dostawa do Warszawy planowana jest na ok. 25.11.2024

 
Każde zamówienie będzie potwierdzone mailowo z podaniem terminu realizacji.

Istnieje możliwość złożenia zamówienia stałego lub prognozy zakupu, na podstawie której, towar zostanie sprowadzony do magazynu w Warszawie w większej ilości i stąd będzie wysyłany na Państwa zlecenie. Skraca to czas realizacji zamówień do ok. 2 dni
Zapraszam do przesyłania zapytań: k.janecka@bhjanecki.pl 

WYSYŁKA
Koszt kuriera 13,82 zł netto (17 zł brutto).
Koszt wysyłki kurierem za pobraniem 18,70 zł netto (23 zł brutto)
In Post Paczkomaty Koszt paczki 13,90 zł brutto.
Orlen Paczka Koszt paczki 11 zł brutto
Odbiór osobisty po uprzednim umówieniu, z naszego biura przy ul. Handlowej 34 lok. 2b - dotyczy wyłącznie Firm

ZWROTY
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący. Zwroty towarów sprowadzonych na specjalne wiążące zamówienie, są przyjmowane warunkowo.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu bądź rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez nasz sklep.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.

W przypadku nieodebrania paczki z paczkomatu lub od kuriera, Odbiorca zostanie obciążony kosztem transportu paczki z powrotem do nadawcy w wysokości 100% kosztów transportu. Koszt ten jest nam naliczany przez firmy kurierskie za każdą nieodebraną paczkę i jest refakturą kosztów, którymi jesteśmy obciążani w przypadku nieodebrania paczki przez Odbiorcę

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu